Sedih la camni...

Sedih tak bila ada orang tak perasanpun kat kita? Sedihkan...ke tak sedih? Hamba sedih...hmmm, mesti sebelum ni ramai orang yang sedih dengan perangai hamba yang tak ambil kisah pasal orang, jalan tak toleh kiri kanan. Bila dah kena pada hamba sendiri, ha, baru tahu...kan!

Tak mengapalah kalau orang tak perasan akan kewujudan hambapun. Memang hamba sentiasa sedar, dalam banyak keadaan, hamba hanya melukut di tepi gantang sahaja. Bila dah tak ada orang, baru cari hamba. Masa tulah, nak mintak tolong jadi MC la, itu la, ini la, baca doa la...bla bla bla...Kalau ada orang lain, tak terpandang hamba yang hina ni ha...biasalahkan, hamba bukan ada kelebihan apa-apa.

Bak kata Ramli Sarip dengan ROB, hidup di dunia ini bagai satu perlumbaan, ada yang menang, ada yang kalah...yang kalah kan tenggelam di dalam jurang sengsara, yang menang pula menjadi raja...

Habis.

~the rest of this entry have been deleted~ betoi ke omputih aku? hentam ajelah kan...bukan aku wat karangan bi spm ke, muet ke...kan? 17 Mac 2010.

No comments: