Lama Menyepi

hehehe....

Biasalah tu kan... Hari tu laptop aku rosak, terus rosak semua perkara, termasuklah menulis. Terus mampus. Ada yang aku tulis, sampai tengah jalan sahaja, terbengkalai.

Biarkan terbengkalai begitu.

Sekarang, laptop aku dah ok, tapi, semangat yang hilang tu tak juga ok-ok, jadi....begitulah. Hehehe..tambah-tambah, asaimen, Ya Allah, bapak banyaknya...bertambun-tambun.

Akupun satu. Dah tau asaimen tu banyak, tak juga buat, dok peram sahaja dalam buku catatan...hahaha..sampai kiamatlah jawabnya, tak akan siap.

Takhrij hadith, boleh kata tiap minggu ada kerja. Ngetak bulu roma aku cari hadith, nak bulih ko jupo dale smile-smile kitab. Tok jupo-jupo jugak!! Huh.

U3 ada tiga. U2 dua. KPI tiap-tiap minggu. KP lagi. Amthal dua. Apa lagi? Malas aku nak kira....hahaha..

Takpa, biar aja..

Jadi, perkara terbaik yang boleh dibuat adalah, zzz...atau panjang sikit, zzzzzzzzzzzzzzz.......esok jangan bangun pukul 7.30, sudah.

Habih cghito, tok sghabut peda.

* italic - Bahasa Kelantan*

No comments: